Monday, November 17, 2008

HAPPY 3RD ANNIVERSARRY (16TH SEPT-16TH NOV 08)

Photobucket


MUHAMMAD FARDI AFZAL AZMI & MOHD HAFIZI AZMI............



Aku ingin menjadi mimpi indahDalam tidurmuAku ingin menjadi sesuatuYang mungkin bisa kau
rindu
Karena langkah merapuhTanpa dirimuOh… Karena hati tlah letih
Aku ingin menjadi sesuatuYang slalu bisa kau sentuhAku ingin kau tahu bahwa akuSelalu memujamu
Tanpamu sepinya waktuMerantai hatiOh… Bayangmu seakan-akan
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yangMemanggil rinduku padamuSeperti udara yang kuhela kau selalu ada
Oh…
Hanya dirimuYang bisa membuatku tenangTanpa dirimuAku merasa hilang… dan sepiDan sepi…
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yangMemanggil rinduku padamuSeperti udara yang kuhela kau selalu ada
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yangMemanggil rinduku padamuSeperti udara yang kuhela kau selalu ada
Selalu ada…Kau selalu ada…Selalu ada…Kau selalu ada…

5 comments:

Ejaylicious said...

HAPPY ANIVERSARY.....semoga bahagia ke akhir hayat....

Anonymous said...

Lagu ni..dulu aku minat giler norts... :) tapi suma tu tinggal kenangan...windu kat norts..
mak baru je melangsungkan perkahwinan hehehe..ahad lepas..
doa kan mak bahagia norts...

^.^

isyqacombat said...

urm...hehhe..bukan si dia sudah pergi??
cam patot jer nak dibuang..huhu

bungeCENGKEH said...

LAISSE TOMBER LES FILLES

bungeCENGKEH said...

NOQ AKU DENGAR KO BERTUMBUK DENGAN HANJJ KAT TASEK NOK,BETUL KER? AKU INGAT AKU YANG JADI ORANG PERTAMA BERTUMBUK KAT TASEK PUAKA TU BILA BALIK DARI SABAH NANTI NOQ. AKU NAK GANYAN MUKA BEBERAPA EKOR PARASIT KAT TASEK TU NOQ KALAU JUMPA NANTI....TAPI NOQ KO KELAS NOQ SEKELAS MAK AYAM GEBUS SI AZWAN ALI HANSUANG ITU.....SENTIASA MEMBERI SUPPORT UNTUK KO.....

BRAVO NYAH, BRAVO....